شرکت های قطعه شوی همواره سعی در تولید دستگاه های مدرن و به روز می باشند تا بتوانند قطعات مصرفی خودروها را از وجود هرگونه کثیفی و گریس تمیز نمایند.

دستگاه های قطعه شوی در واقع می توانند قطعات داخلی خودرو و هم چنین قطعات آلومینومی و چدنی را در مدت زمان کوتاهی مورد شست و شو قرار دهند.

از ویژگی مهم این دستگاه های می توان به تنظیم دمای آب اشاره نمود. در واقع می توانید بر حسب قطعه و میزان کثیفی آن زمان و دمای شست و شو را نغییر دهید.

این دستگاه ها دارای یک محفظه دایره ای شکل می باشند که قطعات قابل شست و شو  داخل آن قرار می گیرندو سپس این محفظه با حرکت دایره ای خود و پایش هم زمان آب می تواند شست و شوی قطعه را به اتمام برساند.

شست و شوی قظعه با دستگاه قطعه شوی نیاز به نیروی انسانی اضافه ندارد و تنها وجود یک فرد برای راه اندازی دستگاه کفایت می کند.

اگر هدف از خرید دستگاه قطعه شویی ایجاد کارگاه تراشکاری و قطعه شویی برای خودروهای سواری می باشد می توانید از دستگاه قطعه شوی سبک در کارگاه خود بهره بگیرید.

دستگاه های قطعه شوی علاوه بر شست و شوی قطعات به میزان قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی می نماید و شما می توانید قطعات مورد نظر مشتریان را در مدت زمان کوتاهی نحویل نمایید.

دستگاه های قطعه شویی مجهز به منبع آب می باشند که با گردش آب مصرفی از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آورند.

راه اندازی دستگاه قطعه شویی بسیار آسان می باشد و اپراتور دستگاه می تواند در مدت زمان کوتاهی روش کار با دستگاه مورد نظر را یاد بگیرد.

شرکت های تولیدی دستگاه های قطعه شویی همواره سعی کرده اند تا از دانش روز دنیا در این زمینه بهره ببرند به طوری که محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی روانه بازار می نمایند.

برخی از شرکت های ماشین سازی جهت استفاده بهینه از دستگاه خریداری شده می توانند امکانات مورد نیاز شما را به دستگاه مورد نظر اضافه نمایند.

اگر به فکر راه اندازی تراشکاری یا کارگاه قطعه شویی هستید در اولین فرصت به شرکت های ماشین سازی مراجعه نمایید تا دستگاه مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت دستگاه های قطعه شویی بر حسب اندازه و نوع آنها متقاوت می باشد و نمی توان قیمت کلی برای آن ارائه نمود.