دستگاه های قالی شور در انواع مختلف تولید و روانه بازار می شوند که می توانید دستگاه مورد نظر را برحسب نیاز خریداری نمایید.
اعتبار یک قالی شویی معتبر به شستن تمیز قالی ها و تحویل سر موقع قالی ها می باشد.
شرکت های ماشین سازی همواره سعی در تولید دستگاه های مدرن دارند و در همین راستا از دانش روز دنیا بهره می گیرند.
یکی از دستگاه های قالی شویی ارزان قیمت دستگاه قالی شویی دستی می باشد.
این دستگاه هزینه خریداری پایینی داشته و می توان به راحتی در محیط کارگاه جابه جا کرد. جهت راه اندازی این دستگاه وجود نیروی انسانی ضروی می باشد.
این دستگاه هیچ استفاده بهینه ای از آب و مواد شوینده نمی کند و به طور کلی نیروی انسانی فقط دستگاه را روی سطح قالی جابه جا کرده و باعث تمیزی فرش می شود.
قیمت ارزان و جابه جایی آسان این دستگاه از مزیت های آن محسوب می شود.
دستگاه قالی شویی اتوماتیک یکی دیگر از دستگاه های قالی شویی می باشد که در این دستگاه ها شست و شوی قالی توسط دستگاه صورت می گیرد و می تواند قالی ها را بدون نیاز به نیروی انسانی مورد شست و شو قرار دهد.
این دستگاه هاهمواره استفاده بهینه از آب و مواد شوینده به عمل می آورند و باعث صرفه جویی در هزینه های شما در مدت زمان کوتاهی می شوند.
دستگاه قالی شویی میزی اتوماتیک یکی از مدرن ترین و به روز ترین دستگاه های قالی شویی می باشد که ریشه شویی قالی از مزیت های مهم این دستگاه به حساب می آید.
این دستگاه ها فضای کمی را اشغال می کنند و می توان به آسانی دستگاه مورد نظر را جابه جا کرد.
شست و شوی تعداد زیاد قالی در مدت زمان کم از دیگر مزیت های دستگاه های قالی شویی میزی اتوماتیک می باشد.
ایمنی دستگاه های ذکر شده در حد قابل قبولی می باشد وبه دلیل ظرافت و حساسیت در ساخت این دستگا ها می توان قالی هایی با قدمت بالا را با این دستگاه مورد شست و شو قرار داد.
دستگاه های خشک کن قالی از دیگر دستگاه های مورد استفاده در کارگاه های قالی شویی می باشند.
قالی شوی هایی که از دستگاه های خشک کن سنتی قالی برای آبگیری فرش استفاده می نمایند همواره قالی های چروک شده را به مشتری تحویل می دهند که عدم رضایت مشتریان را در پیش خواهد داشت.
استفاده از دستگاه های خشک کن لوله ای مدل ترکیه می تواند رضایت مشتریان شما را  از صافی و خشک شدن بدون عیب قالی جلب نماید.
در صورتی که مایل به خرید دستگاه های قالی شویی برای تاسیس یا ارتقاء کارگاه های خود هستید می توانید به شرکت های معتبر تولید کننده مراجعه نمایید.
این شرکت ها بر حسب نیاز شما دستگاه مورد نظر را به صورت نقد و اقساط ارائه می دهند تا در کمترین زمان ممکن از دستگاه خریداری شده استفاده نمایید.
راه اندازی این دستگاه ها نیاز به آموزش خاصی ندارد و می توان به راحتی دستگاه مورد نظر را استفاده نمود.