همواره قالی ها یکی از کالای گران قیمت در خانه ها می باشند که در انواع رنگ ها تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
رعایت یک سری اصول نفش مهمی در عمر مفید قالی ها خواهد داشت به عنوان مثال هرگز اجسام نوک نیز و وسایل سنگین را به مدت طولانی روی قالی قرار ندهید.
برای شستن و خشک کردن قالی از دستگاه های مدرن استفاده نمایید چرا که برخی قالی ها به دلیل وجود رنگ شیمیایی و قدمت بالا در موقع شست و شو دچار ترکیب رنگ یا پارگی می شوند.
دستگاه های قالی شویی در انواع و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می شوند که بر حسب نیاز و کاراریی می توان هر کدام از دستگاه های ذیل را خریداری نمود.
دستگاه های قالی شویی میزی اتوماتیک می توانند در مدت زمان کم تعداد زیادی قالی را مورد شست و شو قرار می دهد.
این دستگاه ها برای شستن قالی نیاز به نیروی انسانی نداشته و می تواند قالی های مورد نظر را در اندازه های مختلف مورد شست و شو قرار دهد.
این مدل دستگاه استفاده بهینه از مواد شوینده و انرژی را به همراه خواهد داشت که در مدت زمان کوتاهی می تواند کاهش هزینه های شما را در پیش داشته باشد.
ریشه شوی از مزیت های دستگاه های قالی شویی اتوماتیک می باشد همانطور که مطلع هستید یکی از اصول تمیزی قالی ها ریشه شویی می باشد.
دستگاه های قالی  شویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به دلیل استفاده از تجهیزات و دانش روز دنیا در قالیشویی هایی که حجم عظیمی از فرش ها را شسته و خشک می کنند که قیمت این محصولات نسبتا بالاتر می باشد.
در مقابل ماشین های اتوماتیک ماشین های با ابعاد کوچک وجود دارند که تعداد فرچه کمتری دارند و بیشتر توسط افراد قالیشویی کنترل می شوند که قیمت پایین این محصول باعث شده متماییز از سایر محصولات باشد و می توانید با پرداخت هزینه پایین این محصول را خریداری نمایید.
همواره سعی کنید کارگاه خود را مجهز به دستگاه های قالی شویی مدرن نمایید تا در کمترین زمان ممکن قالی های تحویل گرفته را تحویل مشتری نمایید و مشتریان خود را در این زمینه افزایش دهید.
جهت خشک کردن قالی استفاده از دستگاه آبگیر لوله ای پیشنهاد خوبی می تواند باشد چرا که می تواند در مدت زمان کمی تعداد زیادی قالی را خشک کند بدون آنکه باعث ایجاد چروک بر روی سطح قالی باشد.
شرکت های ماشین سازی همواره سعی در تولید دستگاه های پیشرفته و مطابق با فناوری روز دنیا می باشند تا بتوانید به خیال آسوده از دستگاه خریداری شده استفاده نمایید.