دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک صادراتی

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک ، شرکت ماشین سازی صنعت مدرن یکی از تولید گنندکاندستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک در شمالغرب کشور می باشد . این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر در صنعت قالیشویی مکانیزه می باشد .
دستگاه های قالیشویی در اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می گردند که بسته به بودجه و نیاز کارگاه می توان یکی از دستگاه های قالیشویی را خریداری نمود.

0901-1459035

جهت خرید و سفارش دستگاه ها با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

نمونه ای از دستگاه های تولیدی توسط شرکت صنعت مدرن تبریز

شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز برای تولید انواع دستگاه های قالیشویی و قطعه شویی از قطعات درجه یک در کنار مهندسین متخصص در طول یک خط تولید مدرن بهره می برد به طوری که دستگاه های تولیدی با بازدهی بسیار مناسب و عملکرد بالا روانه بازار شود .
فرش و قالی یکی بخش اصلی در خانه می باشد . امروزه با گسترش آپارتمان نشینی شست و شوی فرش های خانه به روش سنتی آنچنان مقدور نمی باشد .
از عمده مشکلات دستگاه های قالیشویی با کیفیت ساخت پایین می توان به ایجاد چروک روی قالی ، ایجاد لکه های زرد رنگ بر روی طرح قالی و همچنین  ایجاد پارگی در سطح قالی بخصوص قالی های به مراتب کهنه تر اشاره نمود .
کارگاه های قالیشویی همواره جهت کسب رضایت مشتریان  سعی در حفظ تمیزی هر چه بهتر قالی های مشتریان خود دارند که این امر بدون استفاده از دستگاه های مدرن و با کیفیت همچون دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک و دستگاه های مکانیزه مشابه ، کمی به دور از انتظار می باشد.
همواره شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز در ساخت دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک که یکی از مدرن ترین و مجهز ترین دستگاه های حال حاضر در صنعت قالیشویی می باشد از قطعات برندهای معتبری چون شرکت های موتوژن تبریز ، شرکت متحد تبریز ، شرکت بلبرینگ ژاپن ، شرکت اینورتر ایتالیا و هیوندای کره بهره می گیرد که دستگاه های تولید این شرکت را مطابق با استانداردهای جهانی و داخلی نموده است .

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

تولید مدرن ترین دستگاهای قالیشویی مکانیزه

امروزه با گسترش صنعت دستگاه های قالیشویی در انواع مختلف ثابت ، دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک ،آبگیر فرش و … تولید و روانه بازار می گردد .
یکی از معیارهای مهم در انتخاب دستگاه قالیشویی استفاده بهینه از مصرف انرژی و مواد شوینده می باشد .
متاسفانه دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک تولید شده در برخی شرکت های ماشین سازی از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و در مدت زمان کوتاه و قبل از موعد عمر مفید دستگاه ، از چرخه کار خارج می شوند که علت آن نیاز به دقت بالا در تولید دستگاه میزی می باشد .
از آنجایی که صنعت قالیشویی یک کار وابسته می باشد و اختلال در یک دستگاه باعث اختلال در فرآیند کار کارگاه می شود بنابراین می توانید برای جلوگیری از مشکلات قید شده استفاده از فرآیند انتخاب دستگاه های داخل کارگاه را با دقت بیشتری انجام داد .
همواره دستگاه های قالیشویی و خشک کن فرش به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاهها در سطح کشور می باشد که به دلیل نیاز روز افزون به دستگاه های ذکر شده تولید این دستگاه ها در داخل کشور یک امر ضروری می باشد . همچنین دو دستگاه یاد شده در کارگاه های بزرگ به عنوان مکمل هستند و برای توسعه و افزایش بازدهی میزان تقاضای روزانه نیاز به خرید هر دو دستگاه احساس می شود .
شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز یکی از مراکز تولید کننده دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک می باشد که علاوه بر اشتغال جوانان در زمینه های کاری مختلف ، شما را از خرید این محصول از بازارهای خارجی بی نیاز می سازد .
همانطور که مطلع هستید برخی شرکت های خارجی دارای نمایندگی مجاز در سطح کشور نمی باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل اختمالی در روند کار دستگاه های خریداری شده مشکلات متعددی به وجود خواهد امد که تعطیلی بخشی از کارگاه تنها یک مورد از انها می باشد .
پس می توانید انواع دستگاه قالیشویی و یا خشک کن فرش را  از شرکت های معتبر تولید کننده در سطح کشور تهیه نماید که محصولات خود را به با گارانتی معتبر ارائه نموده  و بتوان تنها با یک تماس از خدمات پس از فروش دستگاه خریداری شده بهره  لازمه را برد .

خرید دستگاه های قالیشویی از بهترین سازنده

رضایت مشتریان شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز همواره نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت ماشین سازی می باشد .
این شرکت ماشین سازی جهت تولید دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک از کارگاه های مجزای رنگ آمیزی، سیم کشی و … بهره می گیرد که در انتهای هر بخش بازرسی های خاصی به عمل می آید تا هر گونه مشکل احتمالی بررسی و از سلامت دستگاه مورد نظر اطمینان کامل حاصل شود.
همواره امنیت و نحوه استفاده دستگاه های قالیشویی و همچنین سایر دستگاه های صنعتی نظافتی از عمده مشکلات صاحبان مشاغل دراین زمینه می باشد که خوشبختانه کلیه دستگاه های تولید شده با برند ماشین سازی صنعت مدرن تبریز موفق به دریافت استاندارد های ایمنی می باشد و اپراتور دستگاه مورد نظر بدون هیچ مشکبل خاصی می تواند از دستگاه مورد نظر استفاده نماید.

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

ویژگی های دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک تولید شده در شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز از نمونه دستگاه های قالیشویی مدرن می باشد که ویژگی های بارز این دستگاه شما را به خرید آن ترغیب می نماید .
استفاده بهینه از مواد شوینده و انرژی ، نیروی انسانی کم تر در شست وشوی یک قالی در اندازه های متفاوت ، تسریع در امور شست و شو تنها جزیی از ویژگی های این دستگاه قالیشویی می باشد .
از دیگر ویژگی های دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • اختصاص فضا برای راه اندازی دستگاه فوق بسیار کم تر از قالیشویی های دستی و اتوماتیک می باشد .
  • دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک به صورت خودکار فرش را پهن و بعد از شستشو لول میکند .
  • دستگاه ذکر شده ، شما را از ساخت هر گونه زیر سازی و فونداسیون بی نیاز می سازند و شما می توانید این دستگاه را در محل مورد نظر نصب نماید .
  • قابلیت حمل آسان از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد که می توان در محیط کارگاه دستگاه را به محل مورد نظر تغییر مکان داد .
  • این دستگاه در مدت زمان کم تری فرآیند شست و شو را به اتمام رسانده و از این طریق بازدهی کارگاه را  افزایش می دهد.
  • به طور خلاصه می توان گفت اگر به دنبال بازده بیشتر در کارگاه خود هستید خرید و نصب دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد .
  • این دستگاه قالیشویی با شست و شوی هوشمند خود تمام سطوح فرش را به طور یکنواخت مورد شست و شو قرار می دهد و تمام سطوح قالی از تمیزی یکسانی بهره می گیرند .

ویژگی های اصلی دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک میزی :

  • برس های قدرتمند در تمامی جهات
  • سیستم های شامپو زنی و پمپ های آب قدرتمند
  • حداقل صدا و لرزش دستگاه
  • عمر مفید بسیار بالا در کنار استحلاک به شدت پایین
  • مصرف بیهنه برق و انرژی
  • توان کاری بسیار بالا (به شکلی که می تون بدون وقفه ار آن استفاده کرد)
  • لکه بری و ریشه شویی فوق العاده قدرتمند
  • بدون ایجاد هیچگونه آسیب و پارگی در فرش

این نوع دستگاه که از نوع رومیزی می باشد ، قالی ضمن قرار گرفتن در آن توسط خود دستگاه درزیر برس های شستشو دهنده قرار گرفته و طبق برنامه ریزی دستگاه تمام قسمت های فرش به شکل کامل مورد شستشو قرار می گیرد .

اگر در منزل خود از قالی های با قدمت قدیمی تر استفاده می کنید و اصطلاحا این قالی ها کهنه تر هستند و نگران شست وشوی آن هستید بهتر است شست وشوی قالی خود را به دستگاه قالیشویی میزی بسپارید چرا که این دستگاه در شست و وشوی قالی ها هیچ گونه آسیبی به بافت قالی وارد نمی کند و این امری تضمینی می باشد که یکی از مهم ترین دلایل برای خرید و استفاده از این دستگاه می باشد .
یکی دیگر از عوامل مهم در بالا بردن کیفیت قالی شسته شده می توان به نحوه خشک شدن قالی اشاره نمود که شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز در همین راستا دستگاه خشک کن قالی را با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه کار دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک میزی

دستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک معمولا یا میزی هستند و یا ریلی . دستگاه های ریلی به نوعی هستند که قالی درانها ثابت است و دستگاه با حرکت روی فرش آن را شستشو می دهد .

اما در دستگاه های رومیزی همچون این دستگاه که شرکت ما آن را تولید می کند ، دستگاه ثابت است و قالی توسط غلتک های دستگاه طبق برنامه ریزی قالی در زیر دستگاه قرار گرفته و تمیز می شود .

روند شستشو در این دستکاه عمدتا در 5 مرحله صورت می گیرد :

  • مرحل اول خیس کرن قالی
  • مرحله دوم جارو زنی
  • مرحله سوم برس زدن همراه با شامپو
  • مرحله چهارم تنها برس زنی فرش
  • مرحله پنجم برس زنی همراه با آب
  • مرحله آخر شستشو با آب بدون استفاده از برس

تمامی این مراحل طبق برنامه ریزی دستگاه هستند و می توان مراحل را به شکل ترکیبی نیر انجام داد .

آبگیری فرش نیز پس از شستشو می تواند هم به صورت دستی و هم به صورت مکانیزه انجام شود که در اینصورت باید از دستگاه های مناسب این کار استفاده شود تا باز هم بازدهی و عملکرد کار افزایش یابد و ابگیری به بهترین نحو انجام شود .

دستگاه آبگیر فرش شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز در خشک کردن قالی ها از تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و می تواند در مدت زمان کوتاهی حدود 98 درصد آب قالی را جذب نماید و درصد باقی مانده در اثر پهن شدن در فضای باز در بازه زمانی کوتاه جذب می شود که می توان تعداد زیاد قالی در مدت زمان مناسب به مشتریان تحویل داد .
همانطور که در مقالات قبل ذکر شده است استفاده از نیروی انسانی به جای تجهیزات قالیشویی برای شست و شوی قالی ها می تواند باعث مشکلاتی شود.
تمیزی یک قالی شسته شده در بازه های زمانی مختلف به دلیل خستگی کارکنان متفاوت می باشد و این مورد مسلما کاهش کیفیت کار نهایی خواهد شد .

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

ارسال دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک مدل میزی

مناسب ترین دستگاه قالیشویی کدام است ؟

استفاده از آب و مواد شوینده برای شستشوی قالی در روش سنتی چندین برابر بیشتر از شست و شوی قالی توسط دستگاه های قالیشویی می باشد .
بی توجهی افراد ممکن است باعث آسیب به بافت قالی ها شود که این کار نیز به نوبه خود مشکلاتی برای صاحبان قالی شویی به بار  آورد .
مسلما تعداد قالی های شسته شده توسط نیروی انسانی بسیار کم تر از تعداد قالی های شسته شده توسط دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک می باشد.
همچنین در این بین هزینه و حقوق افراد شاغل در کوتاه مدت بسیار بیشتر از هزینه دستگاه خریداری شده می باشد .
پس همانطور که ذکر شد جهت جلوگیری از مشکلات ذکر شده می توانید قالیشویی خود را مجهز به دستگاه های قالیشویی مدرن نمائید و در مدت زمان کوتاهی نسبت به راه اندازی کارگاه خود اقدام نمائید.
اگر به دنبال شرکت معتبر در زمینه تولید دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک هستید می توانید به شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز مراجعه نماید چرا که این شرکت ماشین سازی کلیه دستگاه های مورد نیاز شما را برای تاسیس و ارتقاء قالیشویی با تجهیزات مدرن در اختیار شما قرار می دهد.
این شرکت ماشین سازی قیمت دستگاه های قالیشویی را به دلیل تولید داخلی به قیمت مناسب نسبت به نمونه های خارجی ارائه می دهد ولی اگر برای پرداخت هزینه با کمبود بودجه مواجه هستید می توانید دستگاه مورد نظر را به صورت 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط از شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز خریداری نماید .
دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک از کیفیت بالایی برخوردار می باشد ولی جهت رضایت مشتریان کلیه محصولات شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشد.
برای راه اندازی دستگاه های خریداری شده از شرکت ماشین سازی صنعت مدرن می توانید از آموزش های رایگان مشاوران ما بهره بگیرید تا براحتی و در موعد تحویل ، محصول خریداری شده را راه اندازی و آماده به کار نمائید .
شرکت صنعت مدرن به دلیل ساخت دستگاه های قالیشویی در کارخانه خود می تواند ویژگی های مربوط به هر دستگاه را با توجه به نیاز و سلیقه مشتری به ان اضافه نموده یا از ان کم کند .
در واقع می توانید دستگاه مد نظر خود را مناسب با حیطه کاری خود سفارش دهید تا در هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورده و کارگاه خود را متناسب با نوع خدمات خود تجهیز نمائید .

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

قیمت دستگاه اتوماتیک قالیشویی 

قیمت دستگاه ها همواره یکی از بحث های مورد توجه در این زمینه می باشد . متاسفانه برخی افراد قیمت پایین را به عنوان معیار خرید دستگاه مورد نظر قرار می دهند و با پرداخت هزینه کم علاوه بر اینکه باعث هدر رفت هزینه خود می شوند ، در مدت زمان کوتاهی به دلیل عدم رضایت مشتریان ، کار خود را به تعطیلی می کشانند که دور از انتظار هم نیست .
قیمت دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک و یا هر دستگاه دیگر مورد نظر تنها در مواقعی باید مورد بحث قرار بگیرد که دستگاه های فوق از نظر کیفیت و امکانات ارائه شده در سطح یکسانی باشند .
برای تعیین کیفیت دستگاه های صتعنتی نظافتی بهتر است به زمینه فعالیت شرکت تولید کننده توجه نمایید و نمونه دستگاه های تولید شده را با نیاز بازار مورد بررسی قرار دهید چرا که همیشه یک شرکت معتبر دستگاه های خود را مطابق با تکنولوژی روز دنیا و نیاز بازار تولید و ارائه می نماید.
در آخر بهتر است یادآوری نماییم که قیمت دستگاه های قالی شویی باید در چارچوب خاصی تعیین شود و هرگز قیمت بالا نشان دهنده کیفیت بالای محصول نمی تواند باشد .
شرکت ماشین سازی صنعت مدرن همواره تمام تلاش و کوشش خود را به کار بسته است تا قیمت دستگاه های مورد نیاز شما را به شکل مناسب ارائه نماید .
این شرکت ماشین سازی با در دست داشتن تکنولوژی روز دنیا همواره یکی از معتبرترین مراکز تولید و ارائه دهنده دستگاه های صنعتی نظافتی در شمالغرب کشور می باشد.
در ساخت دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک از قطعات اولیه درجه یک و با کیفیت استفاده شده است به طوری که اکثر مشتریان از محصول خریداری شده رضایت کامل را داشته اند .
شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز با کارکنان متعهد و دلسوز همواره سعی در ارائه دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک و سایر دستگاه های قالیشویی و قطعه شویی با اصول مهندسی را سرلوحه کاری خود قرار داده است .
این شرکت دارای سابقه درخشان در زمینه تولید دستگاه های قالیشویی ، دستگاه خشک کن فرش ، دستگاه های قطعه شویی سبک ، نیمه سنگین ، سنگین و فوق سنگین می باشد که این تجربه چندین ساله در اثر زحمات کارشناسان و مهندسان باعث ایجاد محصولات با کیفیت بالا شده است .
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه فروش و نصب دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان شرکت ماشین سازی صنعت مدرن تبریز در ارتباط باشید.

باتشکر

گروه ماشین سازی صنعت مدرن تبریز

منبع : https://sanat-modern.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%82%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/